Kort skiddag

sitter här ganska trött....
kom fram till björnrike typ två, vi hyrde grejer och åkte sedan till
huset vi bor i och satte på oss skidgrejer.
att åka var heeeeeelt underbart!
har inte åkt snowboard på typ två år och det sitter i benmärgen.
minus är att jar ramla två gånger, regäla gånger....
pappa tivingade upp oss i en svart backe som enligt han var blå
klarade det bra tills nått hände och jag vet inte riktigt vad som hände men fick ialladall aaaaassont i svanskotan...
mamma har lovat att massera mig sen :)
sen andra gången jag ramla var i liften.....
råkade åka in en stålpeee..... då fick jag ont i handleden
ooch pappa skrattade ¨åt mig så jag började gråta...
sen sa han förlåt....
sen gick vi hem och jag duschade och har nu precis ätit en skål cocopops.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0