Hoppas att ni förstår varför bloggningen inte är så bra just nu..

går upp halv åtta- åker i backen till halv fem- går hem och typ halbsover och käkar godis....-duschar-äter-sover....
så ser dagarna ut just nu..
har iallafall pluggat nu ! loveeee it
idag har dagen varit kul! åkte med min kompis, jag ramlade och sen ramlade jag igen och sen igen
(skyller på att det var jätteisigt och det blåste som fan)
haha...
igår träffade jag minn andra kompis från min gamla klass , hahahaa jag blev jättttttechockad när jag såg han
eftersom typ inga åker skidor i björnrike...
har inte direkt så mycket att skriva om, har inte tagit en enda bild heller... skärpning känner jag nu hahah
nu ska jag titta på tv, byeeee

Kommentarer
Postat av: M A G D A ♥ HTTP://IMAGDA.BLOGG.SE

oj hade helt glömt den! tack för att du sa till, vinnaren är uppe nu :)

2012-03-02 @ 18:45:32
URL: http://imagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0